Wednesday, September 10, 2008

ازاي تبقي مدون خطرمنش



ا - اعمل حساب علي بلوجسبوت وسيبه وروح وردبرس
2 - متحطش لنكات لاغاني منير او الشيخ امام خليك مع عزيز مرقه والشيخه ريمتي
3 - جيفارا راجل عرص ابن مره وسخه
4 - حط لينكات سكس في المفضله
5 - متعلقش عند اي حد يعني ميكونش اقل من حواديت او ربيع او حتي جار القمر
6 - كل شويه انقطع عن التدوين وقول انا ناوي اسيب مش لاعب
7 - اقرا لرؤوف مسعد
8 - اسمع شعبي واتحفنا بتحليلك ليهم
9 - لو جتلك اي سبوبه من حوار المدونات دي نط واسترزق
10 - حاول تتعرف علي مدونات بكسر الميم ويا حبذا لو يساريه ومزه وروح معاها مظاهرات كفايه
11 - حط لينكات لاغاني فرق السبعينات من علي يوتيوب
12 - اسمع بينك فلويد
13 - متروحش الساقيه لانها محافظه ومبتعرضش عروض ستربتيز
14 - لو طلعت في اي برنامج حواري اقعد زي اللباس ومتردش علي اي سؤال ولما ترجع قول دول فبركه الحلقه والعن بوذ ام المعد
15 - حاول تكتب اي حاجه وروح اطبعه في دار ملامح وخلي عمر مصطفي يعملك الغلاف
16 - اياك تقرا لباولو كويلهو
17 - استخدم كلمات من عينه الكتش استمناء فكري
18- تعامل مع مدونين مغاربه بكثره
19 - اشرب سجاير كلوباترا

9 comments:

Anonymous said...

هجرب واقولكـ
انا بسمع راى
وبكلم مغاربة كتير
وبشرب كليوبترا
وبحط لينكات سيكي فى المدونات
ولسة هجرب الباقى

Unknown said...

لو انت سولو الاصلي مش الصيني فانت خطرمنش من البدايه ودي حتبقي تذكره بكسر الكاف مش تجربه

Anonymous said...

انا سولو الاصــلـى
ومش عارف بقى
دى مدونتى يا مان
wwww.tanfed.blogspot.com

sarab said...

ومتنساش تشيل شنطة المثقفين اللى بيحطوها بالعرض زى كمسارية زمان ومتشغلش بالك تحط فيها ايه كتاب لماركيز وازازة ميه بركة تحل المشكلة

t3ban said...

انا مش معاهم انا معاكي مطرح محتروحي وراكي
فزورة و لو جوبت عليها ليك عندي هدية
مين هي ؟

Unknown said...

hanibal
بفكر اشتري واحده قريب
t3ban
مال ده بالموضوع ولا دي دعايه

t3ban said...

دعاية و انا الي بقول انك اسكندراني و مطقطق

Unknown said...

يا باشا انا اتحدث عن موضوع التدوينه وليس في العام
اما بالنسبه لحوار مطقطق فعندي شك
نورت

Anonymous said...

t3ban

مستني ايه تعالي قلها بقي ؟

لو قلتها ليك عندي هديه

ههههههههههههههههه