Friday, September 30, 2011

حسن شيكي دودو



في اي فصل دراسي انا دخلته في المرحله الاعداديه كان في دايما ولد بيلعب دور مجنون او معتوه القريه ، حسن شيكي دودو كان بيقوم بالدور ده بامتياز .

افتكر ان أول تأوه جنسي سمعته في حياتي  كان صادر من موبايل6600 بتاع الواد عزب اللي كان قاعد ورايا ، كان حاطط عليه فيلم سكس وبيفرجه لعفيفي صديقه المقرب .

بعد اسبوع من المشاهده المستمره لفيلم السكس عزب قرر انه لازم يجرب اللي بيشوفه عملي بأي طريقه .

بعد العديد من محاولات الاقناع عزب اقنع صديقه عفيفي انه يشاركه المهمه وقررو انهم حينفذو فيلم التربل سويا  ، بس مين اللي ممكن يقبل انه يتناك من اتنين ويكون هو اللي حيتعمل عليه الحفله والتجسيد الحي لمشاهدات التربل .


النيك بالتمييز لا وجه له   
فلا تكن تيساً شديد البله
اياك تستقذر شيئا تره       
ونك ولو كلب على مزبلة


حسن شيكي دودو كان شديد الالتصاق بأمه كانت بتوصله وتجيبه كل يوم من المدرسه الابتدائيه ولما كبر واتنقل للمدرسه الاعدادي وكان بيركب قطر لوحده جابيتله كارت ميناتل علشان كل يوم بعد لما ينزل من القطر يكلمها ويطمنها انه وصل بالسلامه ، حسن كان بيقفل زرار القميص اللي فوق من غير كرافته ومعاه زمزميه اونو معلقها في رقبته بشكل دائم .
 وقع اختيار عزب علي حسن شيكي دودو علشان يشاركهم التجسيد ويكون اخ تالت ليهم  :)
 عزب نقل نفسه من التخته جنب عفيفي وبدل مع اللي قاعد جنب حسن شيكي دودو وابتدت رحله التقرب لحسن التي بدأت ببسكوت لامبادا وانتهت بمشاهده فيلم السكس علي الموبايل 6600 وهنا حسن كان جاهز تماما لانه يشارك عزب وعفيفي التجربه وتحدد يوم الخميس في الفسحه كميعاد للتجربه وعقدو العزم.


و لها هَنٌ رابٍ مجسته      
وعر المسالك حشوه وقدُ
فإذا طعنتَ طعنتَ في لَبَدٍ      
وإذا نزعت يكاد ينسد


عزب كان صايع وعارف ان الفصل كله قطع علي الموضوع وانه ممكن يتباع في اي وقت بس هو كان بيلعب علي وتر ان شغف وفضول الناس بمعرفه نتايج التجربه اكبر من حبهم للتشفي والانتقام علشان كده سرب معلومه ان اللقاء حيكون يوم الخميس علشان يشوف رد فعل الناس وفعلا اللي توقعه صح ومحدش فتن ولا بلغ  ولا حتي انا .

يوم الاربع واحنا مروحين من المدرسه اخدت حسن شيكي دودو علي جنب وحاولت اقنعه ان اللي حيعمله مع عزب وعفيفي غلط وبيغضب ربنا وانه هو اللي حيكون الخسران لانه الطرف الادني مش الاعلي في الموضوع ده بس حسن رفض يسمعلي وقالي ملكش دعوه وسابني ومشي  .

يوم الخميس حسن شيكي دودو لما نزل من القطر مكلمش امه من كابينه ميناتل وكان باين عليه انه متوتر .
 نسبه الغياب في الفصل يوم الخميس كانت صفر خصوصا مع وعد عزب انه حيصور اللقاء بالموبايل وحيبقي متاح للفرجه بعد انتهاء اليوم الدراسي واتفقو علي حمام مبني العياده الصحيه انه حيكون مكان الحدث لانه بعيد ومحدوف شويه  .


غلام وإلا فالغلام شبيهها        وريحان دنيا لذة للمعانق.


يوم السبت حسن شيكي دودو مجاش المدرسه في حركه اصابتنا وخصوصا عزب بكثير من التوتر

يوم الاحد انا كنت عند المدير في حضره والدة حسن شيكي دودو الذي تغيب هذا اليوم ايضا ويحقق معي  كمتهم بالاعتداء الجنسي علي حسن شيكي دودو يوم الخميس الماضي في مرحاض العياده الطبيه الخلفي ، حسن شيكي دودو خاف من عزب والصق التهمه فيا انا رغم ان انا الوحيد اللي حذره من الموضوع ده .

كان اسوء اسبوع ليا في حياتي قضيته متنقلا بين غرفه المدير وغرفه الاخصائي الاجتماعي مهدد بالفصل والتشهير .

 هنا الفصل عمل حركه شديده التوحد  مقاطعه كامله للثلاثي حسن وعزب و عفيفي لاجبارهم علي الاعتراف بالحقيقه وتخليصي من ذلك الكابوس المقيم وبالفعل رضخ حسن شيكي دودو للضغوط وصرح بالحقيقه كامله وانقذت من مصير مؤلم بأعجوبه .

تم فصل عزب وعفيفي من المدرسه لمده اسبوعين وقامت والده حسن شيكي دودو بنقله الي مدرسه اخري مع الاحتفاظ بكارت ميناتل والزمزميه الاونو .

يوم جمعه الشريعه وانا راكب مشروع عصافره بحري لقيت حسن شيكي دودو واقف علي البحر قصاد فندق سيسل شكله اتغير وربي دقنه وكان بيلوح بعلم السعوديه بحماسه شديده .




 
وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ إِذَا رَأَيْتَهُمْ حَسِبْتَهُمْ لُؤْلُؤًا مَّنثُورًا



Post a Comment