Thursday, November 6, 2008

فينوس




-->
يا اجمل بنات الكون انا اول مره اشوفك ضيك سحر العيون وبان للناس كسوفك
زماره علي بدي كارينا وجزمه باليرينا

كنا جماعه صحاب وكنتي واقفه بنا وكان اعجابنا بيكي باين جوا في عيوننا
متحرشين بس علي خفيف


وعيونك جت في عيوني وحسيت ان انتي ليا واما اتكلمت معاكي بقيت في هواكي ضحيه
ايه العسل ده كله وسع يا ابني انا حاجز الاول
دي اكيد فينوس نزلت من السما بتدور علي المحبوب
ايوه ايوه انا هو فيه غيري الباقي عيال سرس
انا قولت يا تري هيكون هو انا ولا في غيري راح حتدوب
اخ الواد ابو شعر في صدره جي لغوش لغوش


شوفي عدي كام ميعاد وانتي بتقولي جايه
دي حلاقه يا معلم متضحكش علي نفسك
اتاريكي غاويه البعاد والهجر ده عندك غيه
متعوده ..... دايما
خلصت اجمل حكايه دي حكايه ملهاش بدايه
معيش نفسك الوهم وطلع كله في الكلتش
فينوس كانت معايا وفجأه مبقتش معايا
انت حتسطعبت هي امتي عبرتك اصلا

رجعت فينوس من تاني للسما من غير ما تلاقي حبيب
احسن علشان تتعظ(هي مش انا)
طلعت علي فوق وسابتني انا هنا ابكي علي حالي وحيد






2 comments:

Desert cat said...

دى فينوس شكلها معذباك اوى
ان شاء الله تعبرك بعد كدا وميبقاش وهم

Unknown said...

ادينا بنسعي
اسعي اسعي اسعي خدلك صوره سته في تسعه
نورتي يا قطه